In het kort
- Voltijds (38/38)
- Contract onbepaalde duur
- Startdatum: 01/10/2022
- Aanleg van een wervingsreserve van 3 jaar
Solliciteren kan hier tot 25/08
Wat houdt de job in?
Als vreemdelingencoördinator werk je als tussenpersoon tussen de burger en de hogere overheid. Je zorgt er mee voor dat de burger kan voldoen aan de wettelijke voorwaarden en richtlijnen opgelegd door de hogere overheid en bezorgt de hogere overheid de nodige informatie over de burger.
Als vreemdelingencoördinator ondersteun je het diensthoofd burgerzaken en het afdelingshoofd dienstverlening. Bij afwezigheid van het diensthoofd burgerzaken, zal je de functie opnemen van vervangend diensthoofd. Je coördineert de werking op de cel vreemdelingenzaken en verzorgt het contact met de sociale diensten, dienst vreemdelingenzaken Brussel (DVZ) en het OCMW.
Wat verwachten we van jou?
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
- Je kan minstens een bachelorsdiploma voorleggen, bij voorkeur in een juridische richting.
- Of je kan minstens 3 jaar relevante beroepservaring voorleggen op de dienst burgerzaken.
- We kunnen op jou vertrouwen: je komt afspraken na en gaat discreet om met verkregen informatie en persoonlijke gegevens van medewerkers of burgers.
- Je voldoet aan de algemene toelatings- en aanwervingsvoorwaarden.
In ruil bieden wij
Contract
- voltijds (38/38)
- onbepaalde duur
- flexibel werkrooster binnen vastgelegd kader
Loon
- bruto maandwedde volgens loonschaal B1-B3 tussen €2.663,62 en €4.488,13
- beroepservaring kan worden overgenomen
- maaltijdcheques van €8 per volledig gewerkte dag
- vakantiegeld en eindejaarstoelage
Vakantie
- 31 vakantiedagen
- 11 wettelijke feestdagen
- 3 bijkomende feestdagen
- vrij te kiezen vervangingsdag indien de (bijkomende) feestdag op een zaterdag of zondag valt
Loopbaan
- coaching tijdens formele en informele gesprekken
- opleidingskansen
Voordelen
- aangename werkomgeving
- flexibele werkuren in samenspraak met collegas en leidinggevende
- mogelijkheid tot structureel en occasioneel thuiswerk
- fietsvergoeding
- gratis abonnement woon-werkverkeer (openbaar vervoer)
- gratis hospitalisatieverzekering
- aansluiting bij onze sociale partner gsd-v voor premies, kortingen, voordelen, …
Hoe solliciteer je?
- Vul ten laatste 25/08/2022 het online sollicitatieformulier in.
- Laad volgende documenten op in het sollicitatieformulier:
- o CV
- o Motivatiebrief
- o Kopie van je hoogst behaalde diploma
- o Uittreksel uit het strafregister (algemeen model)
- Alle kandidaten krijgen een antwoord per mail. Hou dus zeker ook je spam/ongewenste mails in de gaten.
Hoe verloopt de selectie?
- Op basis van je CV en sollicitatiebrief houden we een eerste screening. We controleren alle kandidaturen op ontvankelijkheid.
- Kandidaten die in aanmerking komen, worden uitgenodigd voor het schriftelijk examen op donderdag 08/09/2022 (18u-20u).
- Wie geslaagd is, wordt uitgenodigd voor een gesprek met de jury op donderdag 15/09/2022.
- Op beide onderdelen dien je minstens 50% te behalen en minimum 60% in totaliteit (schriftelijk + mondeling).
Diversiteit? Graag!
Iedereen is welkom bij ons. Wij werven aan op basis van motivatie, competenties en talent, ongeacht geslacht, leeftijd, origine of handicap.
Heb je nog een vraag?
- Over de jobinhoud: carolien.dirickx@bonheiden.be
- Over de selectieprocedure: personeelsdienst@bonheiden.be
- Meer info vind je eveneens in de uitgebreide functiebeschrijving onderaan deze pagina.